Proposal awards

Nomineer uw collega(s), uw team of uzelf om kans te maken op onderstaande awards:

  • Proposal manager van het jaar
  • Proposal team van het jaar

Ere wie ere toekomt! Bedenk wat uw collega(s), uw team of uzelf onderscheidt van de rest en geef hen de verdiende erkenning. Een deskundige, onafhankelijke jury beoordeelt discreet de inzendingen en de winnaars worden bekend gemaakt tijdens het congres op 9 september 2021.

Nomineer nu je favorieten! De deadline is vrijdag 28 mei 2021.

Stuur uw nominatie via e-mail naar awards@apmp.nl. Zie ook de richtlijnen en criteria in de download hieronder. De nominatie dient geschreven te worden in de stijl van een managementsamenvatting. Deze mag maximaal 1000 woorden omvatten.

Graag ontvangen we de onderstaande gegevens bij de indienen van uw nominatie:

  • Nominatie categorie: manager of team
  • Gegevens genomineerde: naam, organisatie, functie en contactgegevens
  • Gegevens aanmelder: naam, organisatie, functie en contactgegevens.

Download hier de Awards nominatie richtlijnen en criteria:

Ontmoet de Awards juryleden

Jolanda Kempers

Jolanda Kempers - Best Value Verkoop

Specifiek gericht op innovatieve producten, bedieningsconcepten en samenwerkingen in de keten.

20 jaar kennis en ervaring opgedaan bij verschillende type opdrachtgevers, variërend van financiële instellingen zoals ING, Aegon tot groot MKB bedrijven en (Semi) overheidsorganisaties waaronder de NS en William Schrikker Groep.

Imago consultancy opdrachten gedaan voor o.a. Inhealth, PON, Onna Onna, NS Prorail, NS International, Buyers United en Netwerkpro. >500 mensen geadviseerd.

Zij is tevens eigenaar van tendermanagementbureau Best Value Verkoop. Enkele cijfers en feiten:

  • Tenderbegeleiding > 6 5 (Best Value) aanbestedingen begeleid, met gemiddelde      succesratio in 2018: 75%
  • Interview-en presentatietraining: > 200 mensen getraind met een gemiddelde      opdrachtgeversscore 8
  • Trainingen op het gebied van winnend schrijven, winstrategie, Best Value Sales, ketensamenwerking, metrics verzamelen
  • Van kritische reviews van aanbestedingsstukken tot het trainen van uw medewerkers om te excelleren tijdens het interview of presentatie.

Flexibiliteit, doorzettingsvermogen, resultaatgerichtheid, verbindend, energie gevend en enthousiasme zijn kenmerkend voor Jolanda’s aanpak. Zij weet bij uitstek hoe inhoud en vorm elkaar versterken.

Theo van der Linden

Theo van de Linden - VDLC Publishers

Theo van der Linden is een van de meest gevraagde, zo niet dé meest gevraagde, spreker op het gebied van aanbestedingen in Nederland.

De afgelopen twintig jaar gaf hij meer dan 1000 trainingen over aanbesteden. Met zijn vlotte manier van presenteren weet hij de vaak dorre aanbestedingsregels tot leven te brengen.

Omdat hij cursussen geeft aan zowel bedrijfsleven als overheid heeft hij een duidelijk beeld van de aanbestedingspraktijk. Met veel humor en praktijkvoorbeelden weet hij zijn publiek van begin tot eind te boeien.

Hij is de samensteller van de jaarlijkse bundel ‘Jurisprudentie in de praktijk’, door recensent Peter Streefkerk betiteld als de aanbestedingsbijbel.

Steven Gudde

Steven Gudde - Directeur Bidmanagement bij Olympia

Steven Gudde is met zijn team verantwoordelijk voor meer dan 100 offertes en aanbestedingen op jaarbasis variërend in grootte van enkele tonnen tot tientallen miljoenen.

Al meer dan 25 jaar werkt hij (als afgestudeerd werktuigbouwkundige) in de wereld van HR-dienstverlening en flexstaffing. Altijd op het snijvlak van inhoud en commercie. Voorafgaand aan Olympia deed hij dat onder meer bij: Yacht, PwC, IBM, Randstad. In zijn werk combineert Steven gedegen procesbeheersing en verrassende oplossingen altijd met inhoudelijk kennis over de wereld van werk waarin hij zich met zijn team beweegt. Precies hierom beheert hij binnen Olympia ook de portefeuille arbeidsmark, is hij lid van verschillende externe adviesraden en geeft hij les op de Hogeschool van Amsterdam. Daarnaast spreekt op congressen en symposia. En schrijft hij voor verschillende vak media op het gebied van flex-dienstverlening.

Zijn missie is om de traditionele klant-leveranciers (principal-agent) relatie waarbij het gesprek veelal kosten-gedreven is, te veranderen naar een partnerschip (stewardship) relatie waar het gesprek wordt gevoerd over het gezamenlijk creëren van waarde. Dit vraagt ook een andere rol van bid- en tendermanagement. Niet die van een supportafdeling die de commercie ondersteunt. Maar een volwaardige en zelfbewuste afdeling met professionals die een gelijkwaardig gesprekspartner zijn van alle collega’s in sales en commercie. En een directe gesprekpartner van de klant zelf.