Sprekers

Arjo Bunnik

Na jarenlang aan topsport te hebben gedaan, heeft Arjo met dezelfde ambitie verschillende uitdagende commerciële functies vervuld. De laatste zeventien jaar heeft hij als trainer en interim commercieel professional gewerkt aan het ontwikkelen van jonge commerciële talenten en ambitieuze inhoudelijke professionals.

Hij is een echte vernieuwer van het salesvak en ontwikkelt voortdurend nieuwe salesmethodieken en trainingsmethoden. Hij schreef meerdere artikelen, columns en White papers en heeft een eigen YouTube kanaal met salesvideo’s. Hij is auteur van ‘De Par5 methode’, een bestseller over business-to-business-acquisitie.

Frans Smit

Frans is senior inspecteur bij de Inspectie Overheidsinformatie en Erfgoed.  De inspectie houdt onder andere toezicht op de (digitale) informatie van de centrale overheid. De Inspectie controleert de registratie, toegankelijkheid, opslag, selectie en vernietiging van overheidsinformatie van meer dan 350 organisaties. Ook inspecteert de Inspectie of overheidsinformatie die bewaard moet blijven op de juiste manier naar de openbare archieven gaan.

Frans geeft gastcolleges aan de Universiteit van Amsterdam, is docent van Hogeschool van Amsterdam en publiceert regelmatig over het vakgebied.

Marrije Schaake

Marrije is sinds 1999 zakelijker leider, informatie-architect en projectmanager bij Eend. Eend verbetert de online dienstverlening van organisaties in de publieke sector. Daar moeten we namelijk allemaal gebruik van maken, en dat kan veel vriendelijker en veel minder frustrerend.

Door middel van goed onderzoek en slim ontwerp zorgt dit kleine bedrijf uit Utrecht voor verbeteringen bij grote klanten die iedereen kent.

Marrije spreekt bij evenementen en schrijft regelmatig artikelen.

Toine Simons

Toine Simons is strategisch sales specialist. Hij heeft in 1990 de Consultative Selling Methode vanuit de USA naar Nederland gehaald. Hij heeft de oorspronkelijke methode doorontwikkeld tot een ‘salesstrategie’ voor dienstverleners die de waarde van hun propositie effectief aan moeten tonen. 

Zorg dat je uitgerust naar deze presentatie komt. Toine presenteert razendsnel en zet aan tot nieuwe denkbeelden. Dat doet hij vlijmscherp en met humor, waarbij hij de confrontatie niet uit de weg gaat.

Zijn visie op sales is gebaseerd op het beïnvloeden van besluitvormingsprocessen en het realiseren van ‘Co-Kwalificatie’ om de toegevoegde waarde goed aan te kunnen tonen.

Antoinette Vriend

Antoinette Vriend is kennispartner en trainer bij E-proQure, kennisplatform voor inkoopdigitalisering. Daarnaast is zij zelfstandig interim manager en coach bij Omnifocus Best Practice Solutions, redactielid en auteur bij SDU VIND Inkoop en Aanbesteden en examinator bij de Bachelor en Master FM op Saxion Hogeschool.

Haar passie is bedrijven en overheden te helpen bij de transformatie en digitalisering van inkoopprocessen om meer waarde te creëren. Transformatie betekent voor haar het zoeken naar de juiste balans tussen mensen (people), aarde (planet) en winst (profit) met inzet van de menselijke factor om waarde te creëren met duurzaam resultaat. Dit altijd met oog voor de relevante context (Omni) en met Focus op de organisatiedoelstellingen.

Digitalisering is inmiddels een must voor iedere moderne inkoper en een belangrijke driver voor inkoopprofessionalisering. Kennisdeling over e-Procurement en het ontwikkelen van vaardigheden van jonge en ervaren inkopers levert aan deze ontwikkeling een belangrijke bijdrage. Dit is waarom Antoinette E-proQure heeft opgericht.

Gert Walhof

Gert Walhof is kennispartner en trainer bij E-proQure. Daarnaast is hij zelfstandig inkoopadviseur en co-auteur van het boek Inkoop in Strategisch Perspectief.

Inkoop is een belangrijke functie binnen zowel bedrijven als publieke organisaties. De toegevoegde waarde die inkoop kan leveren wordt lang niet altijd verzilverd. En de verwachtingen van de bijdrage van inkoop aan het resultaat van organisaties worden alleen maar groter. Denk bijvoorbeeld aan de bijdragen op het gebied van innovatie, circulair inkopen of kosten efficiency. Digitalisering helpt daarbij. Maar dat gaat niet van zelf. Jonge mensen die willen starten in het vak en senior inkopers die zich verder willen ontwikkelen daarbij helpen is wat Gert drijft.

Vivianne Kroone

Vivianne Kroone staat bekend als de meest praktische hulp op het gebied van mailboxen in Nederland. Vivianne werkte zelf bijna 10 jaar als persoonlijke assistent toen ze besefte dat ze 50% van de tijd collega’s aan het trainen was in hoe ze hun mailbox beter konden gebruiken. Daarom doet ze dit nu al jaren fulltime vanuit haar bedrijf Mailbox Master.

Haar klanten zijn onder anderen het WNF, de Belastingdienst, BDO, Gemeente Rotterdam en Sodexo Services Nederland.

https://mailboxmaster.nl/ info@mailboxmaster.nl