fbpx

Sprekers

Marcel Hazeleger
Frans Smit
Marrije Schaake
Marcel Hazeleger

Marcel is eigenaar en Directeur van TenderApp, hét tenderintelligentieplatform vol verrijkte tenderdata waarmee ondernemers strategisch voordeel behalen bij overheidstenders.
Marcel heeft jarenlange ervaring als Tendermanager. Voor succesvol tenderen is niet alleen een goede voorbereiding en een efficiënte tenderprocedure vereist, juist buiten de procedure om is de grootste impact te realiseren. Zijn bedrijf TenderApp ontwikkelt software waarmee ondernemers succesvoller zijn bij aanbestedingen.

Frans Smit

Frans is senior inspecteur bij de Inspectie Overheidsinformatie en Erfgoed.  De inspectie houdt onder andere toezicht op de (digitale) informatie van de centrale overheid. De Inspectie controleert de registratie, toegankelijkheid, opslag, selectie en vernietiging van overheidsinformatie van meer dan 350 organisaties. Ook inspecteert de Inspectie of overheidsinformatie die bewaard moet blijven op de juiste manier naar de openbare archieven gaan.

Frans geeft gastcolleges aan de Universiteit van Amsterdam, is docent van Hogeschool van Amsterdam en publiceert regelmatig over het vakgebied.

Marrije Schaake

Marrije is sinds 1999 zakelijker leider, informatie-architect en projectmanager bij Eend. Eend verbetert de online dienstverlening van organisaties in de publieke sector. Daar moeten we namelijk allemaal gebruik van maken, en dat kan veel vriendelijker en veel minder frustrerend.

Door middel van goed onderzoek en slim ontwerp zorgt dit kleine bedrijf uit Utrecht voor verbeteringen bij grote klanten die iedereen kent.

Marrije spreekt bij evenementen en schrijft regelmatig artikelen.

Antoinette Vriend
MIrjam Pels
Josien Tiehuis
Arjo Bunnik
Antoinette Vriend

Antoinette Vriend is kennispartner en trainer bij E-proQure, kennisplatform voor inkoopdigitalisering. Daarnaast is zij zelfstandig interim manager en coach bij Omnifocus Best Practice Solutions, redactielid en auteur bij SDU VIND Inkoop en Aanbesteden en examinator bij de Bachelor en Master FM op Saxion Hogeschool.

Haar passie is bedrijven en overheden te helpen bij de transformatie en digitalisering van inkoopprocessen om meer waarde te creëren. Transformatie betekent voor haar het zoeken naar de juiste balans tussen mensen (people), aarde (planet) en winst (profit) met inzet van de menselijke factor om waarde te creëren met duurzaam resultaat. Dit altijd met oog voor de relevante context (Omni) en met Focus op de organisatiedoelstellingen.

Digitalisering is inmiddels een must voor iedere moderne inkoper en een belangrijke driver voor inkoopprofessionalisering. Kennisdeling over e-Procurement en het ontwikkelen van vaardigheden van jonge en ervaren inkopers levert aan deze ontwikkeling een belangrijke bijdrage. Dit is waarom Antoinette E-proQure heeft opgericht.

Mirjam Pels

Mirjam is ondernemer en heeft daarvoor 20 jaar werkervaring opgedaan in (internationale) commerciële organisaties. Vanuit haar sales achtergrond is het omgaan met en aansluiten bij zeer diverse gesprekspartners haar kracht. Goede vraagtechnieken zijn de basis van effectieve communicatie en in tegenstelling tot wat veel mensen denken niet alleen toepasbaar in Sales maar op alles in het dagelijks leven.

Mirjam heeft een passie voor non verbale communicatie en dat wat mensen je vertellen zonder woorden. “Ik ben altijd verbaasd geweest dat er in opleidingen en bedrijven zo weinig aandacht is voor het non verbale aspect van communicatie. De LeugenAcademie heeft een in Nederland unieke benadering in het herkennen van inconsistent gedrag tussen lichaamstaal en het gesproken woord” Het beheersen van deze methodieken geeft je waardevol inzicht in het leren “lezen” van je gesprekspartner en waarheidsvinding. Een prachtig vakgebied waarin je eigenlijk nooit uitgeleerd raakt. 

Naast trainer bij de Leugenacademie is Mirjam ook eigenaar van “Hands On Training & Coaching” Hier zet zij haar ervaring in om medewerkers van bedrijven te coachen en trainen op het vlak van Effectief werken en stress reductie.

Josien Tiehuis

Josien is werkzaam als Marketingmanager bij TenderApp. Met haar jarenlange ervaring in marketing & sales functies bij verschillende SaaS producenten, maakt zij zich sinds september 2020 hard om TenderApp aan een groter publiek te presenteren, zowel als kennispartner en als leverancier.

In eerdere functies heeft Josien geregeld als inschrijver deelgenomen aan aanbestedingen. Hierdoor kan zij als geen ander verwoorden welke uitdagingen er leven in de markt en deze vertalen naar werkbare oplossingen. Daarnaast heeft zij een talent voor het faciliteren van kennisoverdracht tussen TenderApp en haar klanten. Ze verzorgt trainingen en webinars, maakt tutorials en assisteert zo (potentiële) klanten het eigen tenderproces te professionaliseren en optimaliseren.

 

Arjo Bunnik

Na jarenlang aan topsport te hebben gedaan, heeft Arjo met dezelfde ambitie verschillende uitdagende commerciële functies vervuld. De laatste zeventien jaar heeft hij als trainer en interim commercieel professional gewerkt aan het ontwikkelen van jonge commerciële talenten en ambitieuze inhoudelijke professionals.

Hij is een echte vernieuwer van het salesvak en ontwikkelt voortdurend nieuwe salesmethodieken en trainingsmethoden. Hij schreef meerdere artikelen, columns en White papers en heeft een eigen YouTube kanaal met salesvideo’s. Hij is auteur van ‘De Par5 methode’, een bestseller over business-to-business-acquisitie.

Anne-Marie Buysse
Piet Tops
Anne-Marie Buysse

Anne-Marie Buysse helpt organisaties met het binnenhalen van aanbestedingen en subsidies. In de afgelopen zeventien jaar heeft ze veel kennis én ervaring opgedaan met het inschrijven op aanbestedingen in diverse branches.

Sinds 2013 is ze werkzaam in het Sociaal Domein en helpt zorg- en welzijnsorganisaties om contracten Wmo en Jeugdzorg van gemeenten binnen te halen. Inkoopprocedures in het sociaal domein vallen onder een verlicht aanbestedingsregime én gaan vaak nét iets anders dan de klassieke aanbestedingen.

Op dit moment richt ze zich ook op aanbestedingen Inburgering.
Samen met partners verzorgt ze een aantal trainingen over aanbesteden in het sociaal domein én hebben ze in het kader van deskundigheidsbevordering e-modules over aanbesteden voor het Programma Inkoop en Aanbesteden Sociaal Domein opgeleverd.

Daarnaast geeft ze webinars ‘aanbesteden’ aan zowel gemeenten als aan (zorg)aanbieders.

Piet Tops

Piet Tops is zo’n 25 jaar ondernemer. Zijn voormalige ICT-bedrijf ontwikkelde o.a. e-auctions, e-contracting en e-ordering tools. Ook hielp hij high-tech start-ups met het naar de markt brengen van innovaties. Tot zijn klanten behoorden de grote zorgverzekeraars, gemeenten en het NIC.

Piet raakte gefascineerd door het placebo- / nocebo-effect en schreef het boek ‘Mindfuck Medicijn’. Hij verdiepte zich verder in de gebreken van ons brein en hoe die ons beïnvloeden, ook in de business. 

Veel mensen hebben het gevoel altijd ‘in control’ te zijn over hun brein. Het is een geruststellende illusie die duur kan uitpakken, voor jezelf en anderen. Daarom ontwikkelde Piet vanuit zijn pragmatische ondernemersblik een unieke workshop; ‘Mind your Brain’. De ‘gebruiksaanwijzing’ van ons brein is van strategisch belang voor beter denken, beslissen, functioneren, je succes als organisatie én als mens.